SKLEP ik

Zapraszam na mój stragan :)

Możesz tu kupić lub zamówić ekologiczne pieluszki wielorazowe, akcesoria wielo dla mamy i dziecka, ręcznie szyte zabawki, ubranka, przydasie i wiele wiele innych rzeczy, które w wolnych chwilach powstają w mojej małej pracowni na poddaszu ;)



piątek, 22 marca 2013

Pieluszki wielorazowe Biała Podlaska :) Warsztaty pieluchowe

Jeśli chcesz zobaczyć  różnego rodzaju pieluszki, sprawdzić jak fukcjonuje w życiu idea wieorazowości- pieluszki, wkładki, podpaski etc. podpytać się co i jak z czym się to je - zapraszam na



Jestem z Białej Podlaskiej:) województwo lubelskie :) 


Serdecznie zapraszam każdego chętnego na kawusię/ herbatkę/ koperek - ostatnia opcja dla karmiących :) mile pogaduszki oraz warsztacik pieluszkowy:)

Jeśli Chcesz dodatkowo zapoznać się z tematem chust do noszenia i nosideł miękkich- nie jestem instruktorem, ale noszę już drugie dziecko, mam kilka chust i nosidełek, kilku mamom pomogłam się zamotać i postawić kroczki w chustonoszeniu - chętnie pokażę Ci na czym to wszystko polega:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie niedługo wyświetlony