SKLEP ik

Zapraszam na mój stragan :)

Możesz tu kupić lub zamówić ekologiczne pieluszki wielorazowe, akcesoria wielo dla mamy i dziecka, ręcznie szyte zabawki, ubranka, przydasie i wiele wiele innych rzeczy, które w wolnych chwilach powstają w mojej małej pracowni na poddaszu ;)



sobota, 24 stycznia 2015

ASAI - PODZIĘKOWANIA

Kochani, trafiła pod skrzydła wspaniałych osób.

Walczę od lat z nadwagą, ba otyłością. Po wielu dietach cud, głodówkach, dietach typu Dukan, Kopenhaska moja waga przekroczyła pułap krytyczny po raz kolejny, efekt jojo wymierzył mi kolejny policzek postanowiłam udać się do specjalisty i trafiłam w dziesiątkę:)

Dr Angelika jest specjalistą z dziedziny żywności i żywienia, dietetykiem, mąż jej to trener osobisty- prawdziwi specjaliści, pracują z zapałem, każdego pacjenta traktują z wielkim szacunkiem, bardzo delikatnie. uczą jak zdrowo żyć, uświadamiają jaki jest mechanizm tycia i chudnięcia. Każą JEŚĆ :) 

Na diecie chodzę jak nigdy najedzona, czuję się o niebo lepiej, w dodatku oni zawsze są otwarci, służą dobrą radą, pomocna dłonią gdy upadnę, pogłaskają po ramieniu, a jak trzeba "dosolą kopa" i zmotywują do pracy:)

Michał pokazał mi ćwiczenia które sprawiły,ze przestałam się garbić:) Okazało się, że ludzie z taką otyłością powinny ćwiczyć zupełnie inaczej. Np. brzuszki w staniu:D:D i inne czary-mary :D

Podczas naszej znajomości widziałam wiele- ich pacjenci z np. cukrzycą podczas zastosowania diety ograniczają a czasem zupełnie zarzucają insulinę- po prostu  wszystko się normuje, polepsza.

Widziałam u nich wielu pacjentów z problemami zdrowotnymi- każdemu starają się pomóc i widać, czuć ich prawdziwe poświęcenie sprawie. Nie jest to typowe- przyjdź zostaw kasę i uciekaj  po 5 minutach bo kolejny pacjent czeka. Oni UCZĄ, MOTYWUJĄ, WSPIERAJĄ, POKAZUJĄ DROGĘ i TOWARZYSZĄ na każdym kroku w walce z własnymi słabościami. 

Oprócz spotkań na żywo, dzwonią pytając jak mi idzie, wspierają, sprawdzają, nadzorują, czasem dostanę motywującego emaila, gdy nie mam jak przyjść do poradni po prostu mogę wskoczyć na Skype i zadać pytanie.

Mi zaczęły rosnąć włosy- mam cała głowę "bejbiaczków" A już się martwiłam, że połowa włosów wypadła podczas mych wcześniejszych prób schudnięcia. Cera jak marzenie, paznokcie mocniejsze- żyć nie umierać.

Choć walczę dalej i nie raz upadnę, podnoszę się znów i walczymy razem- bo choć do celu jeszcze daleko, liczą się te małe sukcesy, małe kroczki które pomagają iść ciągle dalej i dalej :)

Chciałam ich tutaj przedstawić- bo wiele im zawdzięczam i choć w ten sposób podziękować:

Dziękuję Angeliko i Michale z Poradni Zdrowotno- Dietycznej ASAI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz będzie niedługo wyświetlony